Kop-kop!

  A közhelyekkel túlzsúfolt életben néha érdemes felnyitni a nem akaratlagosan lezárt szemeket, hogy értékekkel találják szembe magukat. Csak előbb illedelmesen be kell kopogni.


98 - Kop-kop!



  Kop-kop! Ki az? Poetry. Milyen poetry?
Azt mondod: segg poetry, mert ez idehaza csak a nyalásról szól,
azt mondom: kivétel nélkül mindennek van alja.
Azt mondod: "ha szétkenem a csajom hátán a gecimet, az a baj",
azt mondom: sajnálom, hogy a Te dumád alapján ítélik meg a szlemet idehaza a laikusok.
Azt mondod: millió szlemmer országa,
azt mondom: szabad véleménynyilvánítás.
Azt mondod: Ti művészek,
azt mondom: nem szívok horpadásig, nem iszok ájulásig, sportolok és főleg két lábon állok a racionalitás talaján.
Azt mondod: szlem-háború,
azt mondom: SPB és Astoria, fogjatok össze és söpörjétek ki a szart a közös udvarról.

  Kop-kop! Ki az? Ati! Milyen Ati?
Azt mondod: közszolgálati,
azt mondom: poéncsatorna az M1 helyén.
Azt mondod: inkább a stand-up és a Szomszédnéni,
azt mondom: inkább Hofi és Nagy-Bandó.
"Azt mondod: földalatti mozgalom, azt mondom: metróépítés."
Azt mondod: zárt osztály,
azt mondom: én zártam be. Hogy kintről az a sok hülye nehogy bejöjjön.
Azt mondod: Hülyének neveztél?
azt mondom: na, ez bejött.
Azt mondod: gecicsökkentés,
azt mondom: ilyen szájjal csókolod anyádat, macskajancsi? savanyú a szőlő..
Azt mondod: szlemmer vagyok - szidom a Fideszt,
azt mondom: csak nyíltan politika-ellenes.
Azt mondod: balliberális,
azt mondom: filantróp.
Azt mondod: neked mindegy, hogy meleg, biszex, zsidó vagy cigány,
azt mondom: nekem mind egy.
Azt mondod: felszálltam én is erre a vonatra,
azt mondom: a Te jegyed elégtelen emberségből.

  Kop-kop! Ki az? Bear. Milyen bear?
Azt mondod: jól öltözött ficsúr pisze orral,
azt mondom: hétköznapi ember.
Azt mondod: mocskos állat,
azt mondom: tisztasági sorrendben első helyen a farkam, utolsó helyen a fantáziám.
Azt mondod: a pasik azért nem kezdeményeznek, mert nem kapnak rá utasítást,
azt mondom: ha már egyenjogúság van, érdemes lenne halványítani az elveid határain és megtenned az első lépést, ha ugyan tényleg akarod Őt.
Azt mondod: minden csaj kurva, nincs egy normális és úgyis csak gond van Vele,
azt mondom: attól, hogy a kacsa nem tud úszni, még nem a víz a hülye.
Azt mondod: Neked könnyű, mert van valakid,
azt mondom: teszek is érte, hogy mellettem legyen.
Azt mondod: Neked könnyű, mert jó a dumád,
azt mondom: remélem, a gyerekeim nem fogják örökölni a dadogásomat.
Azt mondod: Neked a karrier a minden,
azt mondom: remélem, a gyerekeim örökölni fogják a kis kertes házam és mögötte a pici veteményest, amit a kutya mindig kitaposott.
Azt mondod: vidéki paraszt,
azt mondom: Neked is hurkatöltő volt a jeled az oviban.
Azt mondod: városi bunkó,
azt mondom: nekem is hurkatöltő volt a jelem az oviban. Milyen jó, hogy nem egy helyen töltöttük az óvodás éveket, talán össze is cseréltek volna az óvónénik.
Azt mondod: skinhead,
azt mondom: nekem sokat segített, menj el szemészhez.
Azt mondod: ne pofázz vissza nekem!,
azt mondom: most már elég lesz.. és nem azt, hogy baszd meg!

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése