Farsangi színkavalkád

  Ünnepek jönnek-mennek. Nem mind meghitt, valamelyik szimplán csak móka és kacagás. Ha nem akad más, fogod a legszebb ruhád meg a legelvetemültebb bulihangulatodat és kitombolod magadból a munkanapokat. Ha meg is találod az alkalomhoz legjobban illő öltözéket, azért ne féktelenül éld át az éjszakát!


97 - Öltözz már!

  A ruhák szétszórva, kész paletta a színkavalkádot magán viselő parketta.
A szekrény üres, a pohár üres, a szemem ügyes, az ízlésem rühes, mert nem tudom eldönteni, mit vegyek fel. A Columbo-t, mert addigra nem érek haza.
Szóval a ma este színe a ballonkabát és szivar-barna és kétszer 4 cent Jäger.

  - A ma este színe a jácintkék. Szimplán szép és olyan jól mutat a Barátnőd vázájában a megkezdett üveg pezsgőtök mellett.
- A ma este színe a fehér. A fehér az új fekete, a fekete az új fehér. Haver, ez nem ér, hogy kurvára nem tudom, mi a mai divat és elegancia. A H&M csak szívat, ezért inkább veszem a kabátom.. a Hádában és a Teszkóban. A legkisebb ízlés is számít.. Kösz, ízlés!
- A ma este színe a zö.. szeretünk Bandi!
- A ma este színe a szürke. Mint szamár a reggeli ködben, mint elefánt a szavannai porcelánboltban, mint a napról napra ismétlődő hétköznapok. Mint félszázszor kimosott és frissen vasalt nyakkendő: Én nem szeretkezek, én baszok.
- A ma este színe a narancs. Öö, azt hiszem, ezt most kihagyom, kedves Barátaim. Kedves Barátaim, kedves Barátaim.
- A ma este színe a vörös. Ne mondjátok nekem, hogy ez nem gáz. Ez az! Davay-davay bystro...
- A ma este színe a piros. Bortól pozsgás, virgonc, egész csinos, de nem az én ízlésem.
- A ma este színe a rózsa. Tévedtem. Ez nem az én ízlésem.
- A ma este színe a pink - mondja harsányan, majd elcsodálkozik Baileys-zel a kézben Chandler Bing, miért hiszik melegnek. Kedves fazon, se eretnek, se nagyképű, szerethető. Bár szó se róla, Monica elég férfias egy nő.

  - Éééés a ma este utolsó nyerőszíne az összes többi.
MERT ÉN VAGYOK A FÉNYtörésből származó többmillió árnyalat.
Én vagyok, ki színvakon vezetek zöldhályogos világtalan.
Én vagyok a színesre hányt alkalmi nadrágod, ami amúgy se áll jól.
Én vagyok a filter minden Általad lőtt farsangi Insta-fotón.
És én vagyok a # minden ki nem mondott szavad előtt #nofilter #photobomb
Én vagyok a 2 pillanattal ezelőtt pirosra váltó jelzőlámpa, amit figyelmen kívül hagysz már megint telefonnal a kézben.
Én vagyok a sürgősségi mentő tetején a kék, mikor Neked már úgyis mindegy.
Én vagyok az életed, ami beszürkült rég és Te eldobtad magadtól.
Én vagyok a fekete féknyom, ami rossz utat mutat másoknak: karambol.
Én vagyok a színes pupillájú szemgolyód belsejében a sárgafolt, mert rám még igenis szükséged lehet.
Kéket a zölddel, hülye vagy?! Igyál még - ugye nem Te leszel eztán, aki ma este vezet?

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése