én lennék nagyravágyó?

  Talán nem mondok újat most: amilyen napokat megélünk, olyanok a gondolataink. Nem tudunk elvonatkoztatni a mindennapok tevékenységeitől. Ez nem azt jelenti, hogy ne akarnánk kiüríteni szívesen a tudatunkat, csak már olyan mélyen ivódtak belénk a szokások, a kötelezettségek, a megfelelési kényszer, hogy akarva-akaratlanul is ezek körül pörgünk.
  Ne az Atarax vagy a Torecan doboza után nyúlj, hanem csak állj meg egy pillanatra és gondold végig, mit is szeretnél valójában! Tényleg olyan sok és lehetetlen, amit szeretnél? 


86 - nagyravágyó

  soha nem akartam senkinek a nagybetűs lenni. soha nem akartam függővé tenni senkit, hogy csak engem lásson és senki mást. megtartom az idealistáknak ezt az áldomást. csak egyszerű szerelmet akartam..
én lennék nagyravágyó?

  soha nem akartam első lenni. de elsőre minden könnyűnek látszik. városszéli parkokban a jácint kergetné a délibábot könnyed játékban, ha egyszer ő lehetne a naprafogó. erre forgó - arra forgó, egymásra morgó sugarak szúrják a szemed, mert elsőként láttad meg..
én lennék nagyravágyó?

Eleget voltam második.
A magamfajta álmodik
magának egy álmot itt,
ahol a szándék már kopik halomba.

Eleget voltam második.
A magamfajta álmodik
magának egy álmot itt,
ahol diploma után lám profik mind pályakezdő munkanélküliek.

Eleget voltam második.
A magamfajta álmodik
magának egy álmot itt,
ahol mancsodba lazán köpik mindenki megbecsülés helyett.

Eleget voltam második.
A magamfajta álmodik
magának egy álmot itt,
ahol 9 millió a napszám-prolik, az a tíz meg zabál.

Eleget voltam második.
A magamfajta álmodik
magának egy álmot itt,
ahol teleköpik szád-pofid és temetheted a csulás kezedbe.

  Be lett ez a világ szennyezve. Mocskossá lett kezed elengedte a segítő, sopánkodhatsz, hogy "pedig egy tő, amiről fakadtok".. sírva. Kéz kezet mos, mielőtt dőzsöl, erősen dörzsöl, de nem a Tiédet, szennyezi a pszichédet, mint az állott lehelet, percenként 20-szor be- és kitéved, mert kell! De a fájdalmat nem érted, mint egy Belőled kitépett szerv, amit a tavaszi nagy-generál után kifelejtettek valahogyan. Innen-onnan, valahonnan Neked is, ha osztottak kártyát - megnézed: tök alsó - csak nincs rajta keret, hát fel ne hívd a számát, mert "Nem telefon, ne szólj bele!"
  Döntenek a fejed felett hatalmakat a hatalmasok, kiknek a hatalma sok, de ha lenne Nálad 5, azoknak a hat alma kurva kevés. Lehet a dumád vagy Te magad epés, véres, májas, kilóra megvesznek és megzabálnak. Hiába is álltatod magad azzal, hogy 3 szoba - 3 gyerek - 4 kerék, mert épp elég gázolt már át így is Rajtad a terepjárókkal. Mély nyomban járható út a gerinced tövében, amire eképpen rávágták épen: "én ehhez nem értek", s nem Teérted. Bocskorszíjat hasítottak hátadból az évek, még jó, hogy úgyis cukros vagy a stressztől. Jómagam meg édesszájú, de ebből a mézes mázból köszönöm, nem kérek!
.. és én lennék nagyravágyó?

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése