Jövőkép

  Év vége közeledtével az emberben mindig megfogalmazódik, hogy mi mindent ért el abban az évben. Ez nálam is megtörtént, csak aztán pont egy lélegzetvétellel több szabadidőm volt akkor éppen, így eljátszottam a gondolattal, milyen is lesz a következő év.. meg az azutáni.. és az azutáni.. meg a..
  Szóval egy lehetséges verzió alapján ilyesformán vázlatoltam le a jövőmet november közepén.



71 - Félkész jegyzetek a holnapomról 
(1. rész)

(mert biztos lesz több is.. nem tudom, elvégre még csak ma van)

  Oké, szóval, itt vagyok 25, az arcom gyűrött, Képed-belépő, mert még mindig taposom az egyetemet, egyetlen egy diplomám sincs, hiába ez már a 2. szakom. Néha még azért szokom a várost, pedig már 2006-ban is itt voltam. Feküdtem már az úton holtan, táncoltam hazafelé félrészeg állapotban az Erzsébet-ligetben, és hittem már Nőben, nem egyben.
"Minden rendben lesz." - Rendben van, ha Te mondod.
Idézhetnék magamtól hangzatos sorokat egyik-másik dalomból, de inkább..
tudod mit? Egyszer élünk.. YOLO, ahogy a mai Swagger-ek mondják..

".. hogy repülhetnék, ha egyszer eltörik a szárnyam,
mikor lesz házam, meg hátul egy kis kert,
büntetnek adókkal, de Ex se gazdag, se ismert,
csak élni szeretnék, se bűnök, se csínytevések,
a negyediket kívánom, amikor a dzsinn megkéselt,"

.. de ennyi politika mára bőven sok is. Inkább vegyük sorra, mire van szükségem még:

- szerető, feleség.. szerető feleség.
- 2 gyerek (Luke és Leila.. csak viccelek, nehogy elhidd..)
- Nagy ház, vagy otthonos kis kuckó, csak hogy tudjanak hol toporogni az apró-cseprő lábak..
- Ja igen, mert hogy kell egy kutya. Tudom, van már egy, innen 170 km-re, de annak voltaképp csak a játékra használati joga az enyém. Szereti is a gazdit ezért. Aztán még
- hogy tudjam, mit mond a róka. Mert hogy nem azt, hogy Rin-ding-ding-ding, az kurvabiztos.
- Kell egy vállalat: amiben vállalom, hogy amit rákentek a századok, lemosom a gyalázatot. Cillit Bang-gel, ha nincs rá jobb mód.
Vállalom, hogy a vállamon lévő tetoválás is én vagyok és a saját testem egészségéért én felelek. Meg a biztosító, ha fizet. Elvégre Mindenkinek úgy megy gallyra a porhüvelye, ahogy Ő akarja.
Vállalom, hogy minden porcikámban a jelenben élek. Hol máshol élhetnék, baszki?
Vállalom, hogyha valamit elkúrok, akkor kénytelen-kelletlen ki kell javítanom, különben a jövőm bánja. Vagy a pénztárcám.

  És hogy mim van most?

- Egy kezdeti csokoládéfüggőség, talán ettől vagyok olyan édes néhány csaj számára.
- Egy üres fél ágy, mert annyira azért mégse vagyok édes.. vagy lehet, hogy csak az állítólagos penge dumám vágja át a megfeszített idegszálakat.. édes-kés..
- Sok ismerős, a fele már nős vagy házas.. az mondjuk pont nem, mert a nagy része még albérletben van.
- Egy félkész menedzsment szak, ehhez nincs mit hozzáfűznöm. Csak annyit, hogy remélem, hamarosan közgazdászként stoppolhatom a lyukas zoknim két önéletrajz-beküldés között.
- Ezen a szálon továbbhaladva (ha már egyetem), szenvedélyem még a sport, mint a futás és az a labdajáték, amiben nem szeretek se blokkokat, se kosarat kapni.
- Néhány csodás tekintet, amikben olyan szívesen elmerülnék. Örömmel fulladnék bele abba a.. a.. - na, hogy hívják.. pedig tudom - abba a nyálkás, szirupszerű masszába. Nem muszáj ma, csak már jól esne. De a szar is lebeg a víz tetején, ha olyan nehezen emészthető, mint én.
Csapkodnék a forró vízből felszálló rózsaszín ködben, bár se úszni, se körbehatárolni nem tudom, merre is található a szerelem szigete.. már vagy egy jó ideje. De jelenleg csak annyit tudok mondani erre, hogy a gyors feledés félédes tengerének szerelmes partján ne akarj lenni múló szenvedély. Nem egy kimondott életcél.
- És végül vagy Te, drága szlem...... Ennyi, asszem'.

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése