Beszélnünk kell..

  Az egyik lehető legrosszabb beszélgetés kezdő mondat, ami egy párkapcsolatban elhangozhat. Tényleg.
  Ha nem érted, akkor engedelmeddel játszunk egyet gyorsan: szabad asszociációs játék. Mi jut legelőször az eszedbe, ha egy átlagos hétköznap a Párod, akit egész nap nem láttál, mert mindketten elfoglaltak vagytok, akár telefonban, akár élő szóban így kezd egy beszélgetést: "beszélnünk kell".
  A legrosszabbra. Hogy valami baj történt: kigyulladt a lakás, kiégett a villanykörte, kihunyt a szerelmetek tüze. 

  Égető kérdéskört vet fel az is, amikor egy párocska társaságában vagyok - mint közös ismerősük, vagy csak az egyikőjük haverja, most lényegtelen - és a hölgy abból kiindulva, hogy mélységesen tisztelem a nőket és ennek hangot is adok szóbeli kedvességekkel, figyelmességekkel, felrója a Barátjának, hogy "Látod, az Ex milyen úriember? Lehetnél Te is ilyen odafigyelő!"
  Ez már rég rossz.. mindhármunkra nézve. Hogy miért?



69 - Beszéljétek meg!

  Hölgyeim, valamit tisztázzunk le:
  Ne legyek senki számára már ma követendő példa. Ha a pasid léha, old meg! Néha az ér többet, ha Vele kommunikálsz, s nem vaktában becsmérled, kiabálsz, minthogy engem beállítasz, hogy "ez a férfi milyen klassz", pláne a Barátod előtt. Aztán meg kivagy, ha drága Párod mindenkire féltékeny. Értem én, egy kapcsolat a légvégéig képlékeny, de miért éppen én vagyok az, akivel példálózol. A Pasid meg hiába pedáloz, ó, mert hogy én milyen kedves vagyok, megértő és biztos jó bújni hozzám - gondolod.

  Az ám, csak aztán ezt az Embered meg ne tudja, mert rajtam fogja kitölteni a dühét.. meg a pálinkáját, hogy aztán más pináját kívánja meg a Tiéd helyett. Nem tudom, ezt jól hogy lehet, de ha rosszul adagolod, azzal csak tönkrebaszod a kapcsolatod. Honnan tudom? Átéltem. Nem egyszer. Mert az Ex az "ilyen a nőkkel, olyan a nőkkel".. kérlek Bébi, nőj fel már végre!

  Nem azért veszel észre, mert olyan "hű, de nagy szám" vagyok és nem azért, mert ez a szingli egy csábítóbb farok, hanem mert többre vágysz annál, mint amid van. Nézd, Te választottad, becsüld meg, az én szívem lakatlan.. s hogy teszem a szépet Neked, csak beképzeled. Minden nővel ilyen vagyok. Mert megérdemled. Hogy szépen szólok Hozzád, engedlek előre.. ne az egy főre jutó kedvességeimet figyeld, hanem a Palidat tereld.

  Jöhet most az az ócska női duma, hogy a tökéletes férfi csak dugva, mármint dugás után lehet a Tiéd, ha megszülöd. De mondd: Tényleg kell addig várni, míg beleőszültök? Úgyis egy másik nőt fog boldoggá tenni, nem az anyját, elveszi más féltett aranyát, egy szem lányát, akinek megint ugyanez lesz a baja. Tegyél ellene most, rajta! Nem viccelek, ha a pillanat remek, adandó, s a kezed-lábad megremeg, mert megint betalált ez a mondandó, fordulj oda Hozzá és beszéljétek meg. Csak arra kérlek, ne azzal kezd, hogy "beszélnünk kell".. Ettől éled a szívszélünk fel és üt meg minket a buta guta.

  A lényeg - figyelj rám, kérlek - ha többször kerül elő egy rendes srác neve valaki más kapcsolatán belül - még mielőtt a szerelem kihűl - valami kedvesség kapcsán, mint Jézus neve az ágyban, mikor izzó vágyban, Téged nyalván felsikoltasz.. Nyilván tisztázni kellene, mit is vártok el egymástól. Mit súg Ámor?
  Nem, nem azt, hogy "seggből szájba", ugyan már, ne légy gyáva, csak a Párod elé állva mondd el, mi az, ami a lelkedet bántja. Mert ha nem, azt később a szíved bánja, mikor majd hátrahagyod azt a tartalmas időszakot, míg együtt szeltetek habot a közös jövő óceánján menő jachtotokkal.
Kitartást hozzá, eleget! Meg jó szelet! De ne olyat, amit a Pasid szex után ereget..

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése