Utolértem magamat

  Imádok utazni. Köszönhetően, hogy az egész országban (és az országhatárokon túl is) vannak barátaim, kedves ismerőseim, így alkalomadtán meg is tudom Őket látogatni. Ritkán, de akkor aztán mindent bepótlunk, jut idő a másikra és onnan tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk a sztorit.
  Én is onnan tudom folytatni most már, ahol jelenleg tartok. Mivel ezzel a mai bejegyzéssel végre a legfrissebb írások is kikerültek ide.
  A 2. Országos Slam Poetry Bajnokság elődöntőjén ez hangzott el. A mezőny nagyon erős volt, így továbbjutni nem sikerült a döntőbe, de ismét sok tapasztalattal lettem gazdagabb.
  Külön örömmel szolgált, hogy több kedves ismerősöm és barátom is ott volt. Onnan folytattuk a sztorit, ahol abbahagytuk. Most éppen a fővárosban.



63 - Hon

  Csak utazok haza, unalmas kilomét erekben csorog el a lét, asz-falt-var-ró-gép-szag-gat-ta-fe-hér-öl-té-sek-az-or-szá-gút-szu-rok-ka-bát-ján, számban sajtos pogácsa és kemény lebbencs illata. Rám tört az éhség. Kétség kívül nem a honvágy, mert ha kérdeznék, se tudnék egyértelmű választ adni, hol is van az, ahol otthon vagy.
  Lelkem darabjait hordják szét a barátok, de nem parázok, mert tudom, hogy Náluk jó kezekben van. Így legalább látok én is világot, mert hazajönnek - már aki - és elmesélnek sok történetet, dolgokat miként cselekedtek, míg távol voltak tőlem.. és szóljon Neked most Bob Marley, Chester Bennington vagy Skrillex, mert amíg izegsz, mozgásban vagy.
  Hogy ciszta miatt nem lehet tán gyereked, vagy nem hogy egyetemet, de még egy érettségit se, mert egy szakmával akarsz és fogsz is boldogulni, én lélekben Melletted vagyok.
  Hogy egyre inkább azt érzed, hogy a városod romokban, mert hamarosan ki lehet tenni a településtáblák alá, hogy Öregek Otthona, se pezsgő éjszaka, se kultúra, csak nyomokba' és hogy inkább eszel egy drága helyen, hogy ne fizess rá, én lélekben Melletted vagyok.
  Hogy Te még a szülővárosodban várod, hogy megkeressen álmaid lovagja, akit már idestova 6-8 éve nem láttál és még mindig elhiszed, hogy ez idő alatt ugyanaz a gyerek maradt, akibe anno beleszerettél és az évek nem tépték meg az életfelfogását, én lélekben Melletted vagyok.
  Hogy lépten-nyomon megkapod mindenkitől, hogy már itt vagy vénlányként és se gyerek, se állás és még mindig a saját álmodat kergeted, mint tisztáson egy róka a farkát, ha viszket neki és nem találja a gyógyírt, pedig kereste már fűben-fában, én lélekben Melletted vagyok.
  Hogy a fiatalabb generációkat okítod dallamra-ütemre, nem középiskolás fokon, de titkon Te is vársz a többre, egy újabb dobbanásra, mert átvágtak a palánkon csúnyán már páran és nagynéni vagy végre, de ott is csak a távolság, én lélekben Melletted vagyok.
  Hogy boldogulhatnál az életben, ha lélekben nincs valaki Melletted. Megtetted, meglépted, elérted vagy elbasztad, de temérdek lehetőség van még így is Előtted. Ellőtted az éveid egy részét és már későinek érzed a változtatást? Baromság. Hisz Te tudod igazán, csak akkor lehetsz maradéktalanul boldog, ha nem felejted el önmagad. Ott találsz majd otthonra, családra, szeretetre, bármire, amire szükséged van, ahol megteremted azt. Ha időre van szükséged, tessék, szolgáld ki magad nyugodtan. Még van időnk, azt hiszem, egy életnyi.


  Megjegyzés: 2013. október 10. (csütörtök), 18:00 - Dubniczay-palota, Veszprém - MűVészHarang Slam
Az esemény részletei itt olvashatók.

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése