Mit adhatok?

  Az első - nem teljes, de - évemet verssel kezdtem a slam poetry megismerésének kavicsos útján - cipő és zokni nélkül, szóval csak óvatosan -, így magától értetődő volt tudat alatt, hogy egy verssel zárjam le 2012-t magamban, mert már csak másfél nap volt az új esztendőig és december mindjárt eltűnik és "ha megúszom élve, többet nem rogyok térdre".
  Megúsztam. Nem rogyok többet térdre. De valami még motoszkált a fejemben. Talán a saját jókívánságaim magam felé - amik köröznek, mint angyalok a karácsonyfa meghitt fényárjában úszva -, amiket az adventi forgatagban kívántam, hogy legyen ez.. legyen az.. nem, nem a világbékéről beszélek, az nem csak rajtam fog múlni. Talán még egy kis szeretet, mert abból sosem elég. Vagy csak valami "szabvány sajtos hambi", hogy jóllakassam magam és az agyam helyett a gyomromba vándoroljon a vér, hogy ne töprengjek már folyton, csak emésszem meg azt, ami jónak mondható.



42 - Nagy menü, kis krumpli, nagy szeretet

December, Te mostoha, zord idő,
midőn fájón bőrömből kinő
vadhúspogácsa, az csak zabálja,
lelkem gyorséttermi kajálda.
Megmikrózott lehelet, akárki lehetek,
a tálcára engem csak úgy letettek,
várom, hogy ki lesz, aki elmondja,
éjjelét velem jóízűen álmodja:
Sajnálom! Lelked, bár édes álom,
a csomagolás mást ígért.. A sósat ajánlom,
mert velem az élet mézízű lenne,
csak tálcám nem arany, amiről enne,
megannyi penne köretként körém,
tekeredik bocskorszíj számra, a rém
kölcsönöz külsőmnek keserű utóízt,
de láss a fanyar mögé.. Pleased
to meet you! Áll a papíromon,
emelem kalapom ezen a víg ponton..
Üdvözletem küldöm! Igaz, pimasz szer:
Éhes vagy a jóra? Fogyassz el!

  Megjegyzés: Ezzel el is fogytak a 2012-ben írt és publikálásra szánt művek, így - és köszönhetően annak, hogy alkalmam nyílik majdnem egy hetet világhálómentes környezetben tölteni - a következő bejegyzés pontosan egy hét múlva, azaz augusztus 31-én lesz olvasható. 
  Pihenjétek ki a nyarat, én azt teszem, hogy újult erővel térhessek vissza. Addig is, akinek van hozzászólni valója az írásaimhoz, vagy saját gondolatokat osztana meg az olvasókkal, azok számára tudom ajánlani a bejegyzések alatti kommenteket. Tényleg, ha kell, használjátok bátran.

Ex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése